Dwa tygodnie temu całkowicie przepisaliśmy sposób przechowywania, dodawania i usuwania spelli oraz talentów (zarówno w emulatorze jak i w bazie danych), a także system dual talent specialization i resetowanie talentów. Było to wymagane ze względu na różnego rodzaju bugi, np. podwójnie działające talenty, talent działający bez rozdanych punktów, glyph działający podwójnie, posiadanie spelli, które powinny zostać usunięte z postaci, itp. Przy okazji poprawione zostały podwójne specjalności profesji, warunki do zmian specjalności, błędy przy wyświetlaniu listy spelli u trenera, trochę błędnych spelli u trenerów i kilka innych problemów. Poprawiliśmy również błędy w kodzie mogące powodować niespójność informacji w bazie danych, aby uniknąć pewnych bugów w przyszłości.
Po wprowadzonych zmianach konieczne było zresetowanie talentów na wszystkich postaciach, usunięcie błędnie zapisanych spelli z bazy danych, naprawienie niespójnych danych oraz usunięcie już istniejących podwójnych specjalności profesji.
Z punktu widzenia gracza niewiele się zmienia, jednak zmiany są bardzo poważne i pozwolą uniknąć wielu bugów. Piszemy news dopiero teraz, ponieważ zmiany wymagały dłuższych testów i potwierdzenia, że nie powodują problemów. Trzydniowe boje wspólnie z xinefem opłaciły się i w końcu będziemy mogli przestać narzekać na tę bugozę ;d
Pozdrawiam w imieniu ekipy Sunwella :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz