poniedziałek, 22 grudnia 2014

Przepisany system id instancji i bindowania postaci

Kilka dni temu wgraliśmy całkowicie przepisany system id na instancje i przepisane bindowanie postaci. Testy na serwerze potwierdziły, że wszystko działa jak należy, a zmiany nie powodują żadnych problemów. Udało się wyeliminować między innymi takie bugi jak znikające perm bindy (co umożliwiało robienie tej samej instancji kilka razy w ciągu tygodnia) oraz losowo niedziałający automatyczny reset id. Zmianom towarzyszą również inne poprawki, np. dotyczące instancji (poprawione błędy w tworzeniu, ładowaniu, zamykaniu, resetowaniu map), dotyczące grup (poprawione błędy w zapisywaniu, wczytywaniu i przechowywaniu informacji o grupach) i innych znalezionych przy okazji błędów, w tym kilka crashów. To był kolejny na długiej liście i jednocześnie ostatni system w całym emulatorze, który wymagał od nas całkowitego przepisania i w końcu doczekał się naszej interwencji :D
Pozdrawiam w imieniu ekipy Sunwella. 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz